tisdag 3 november 2009

Why is an orange an orange but an apple not a red?

idag är bara en sån dag.. vill inget och orkar inget. så jag sitter och surar vid datorn och lyssnar på musik.
jimmy kommer hem runt tre tror jag.. så det är inte alltför lång tid =)
lyssnar på radio sålänge. plockade fram måndagens Hallå p3, med Ehsan. dagens (gårdagens) tema är "tror DU att 11 september var ett INSIDE jobb?" kan bli intressant... skulle velat se kalla fakta när de tog upp samma fråga. det finns kanske på tv4play :O
jag gillar Ehsan =) han låter så himla trevlig. ungefär som Christer-Christer och Christer-Morgan.
visst var jag duktig med stora bokstäver? 8)

nu kom jga av mig i skrivandet.. svårt att skriva samtidigt som man lyssnar på pratande :O

skriver mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar