tisdag 3 november 2009

Let your body decide

shit vilken bra låt med The Ark! jag gillart.
gammal låt från 2000 ^^ haha jag har lyssnat på dom så sjukt länge :P till och från. jag hoppas verkligen att de kommer till arvikafestivalen, de ska ju på p&l men dit tänker jag inte åka igen. kanske nån gång i framtiden, men just nu känner jag mig väldigt osugen på det. förutom the ark då ^^
men har aldrig haft sådär roligt som jag haft i arvika på p&l. arvika är helt enkelt bäst.
hoppas på the ark och rammstein nästa år. och zeigeist vore ju helt underbart. röyksopp igen kan man väl bara drömma om :( dom var ett av de absolut bästa iår. det är så jag får gåshud när jag tänker på det :d haha jag och min gåshud..

råkade komma över den här låten och blev helt plötsligt på bra humör =) nu är det echo chamber. en till bra låt =)

snart kommer jimmt hem =) jag har städat lite. diskat och torkat rent spisen :O det behövdes.... och plockat lite tvätt... lite. man ska inte överanstränga en dag som denna.

jag läste carolina gynnings blogg idag igen, för andra eller tredje gången. av nån anledning kan jag inte sluta fascineras av henne. jag gillar verkligen hennes målningar. blir en aning inspirerad till och med. tänka sig... hon är kanske inte den skarpaste kniven i lådan, men jag tror heller inte att hon är så korkad som hon verkar.
hon ställer ut sina målningar i slutet av månaden där nere i skåneland,väldigt synd att inte kunna se de :O men kan väl se de på nätet antar jag..

vem vet, det kanske blir en till blogginlägg senare idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar