lördag 21 november 2009

tv-kväll

det blev en riktig tvkväll idag =) för ovanlighetens skull :P
först idol sen oceans eleven, sen comedy raw. nu tittar vi på ztv nattmix i brist på annat... :O
idol var bra idag, kärlekstema.. låter väl inte så spännande till en början, men det var några bra låtar. det är ganska roligt att våra tre favoriter är kvar, vi har gillat dom från början. det är bara den där dåliga eric som ska ut. egentligen spelar det ingen roll vem som vinner, man kommer inte få se nå med nån av dom på länge... det är det som är så tråkigt om nån man gillar åker ut, att man inte får höra nå av dom, kanske aldrig mer :O mariette är helt klart min favorit, bra varje gång, mer eller mindre. fast tove är grym också, fast bara ibland, ibland gör hon sjukt tråkiga låtar, men när hon kör rätt låtar där hon använder sin röst bra gillar jag henne. calle var ju skitbra idag, med "your song". jag älskar den låten, bara pga moulin rouge =)




oceans eleven var bra, jag hade bara sett de andra två, som jag också gillar. naaajs med lite bra film. imorn ska vi nog se på transformers :D jag tycker att båda dom filmerna är så sjuuuukt bra! bra musik och otroligt snygga actionscener och allt. michael bay <3 såg tvåan på bio, och det ångrar jag inte :D borde hyra tvåan på söndag så vi ser båda efter varann direkt =) jimmy har ju inte sett den, han jobbade när vi var på bio coh såg den

haha ja... det var så töntiga bilder när jag googlade på transformers, så det blidde en roligare bild istället :P så otroligt överdriven

haha, ja å så var det comedy raw :P det var nån anders celin som var där, aldrig hört nåt om han förut, men shit vilken kul kille ^^ verkligen on the edge med alla skämt. man får lite sådär dåligt samvete när man skrattar :O men whatevaaahh :P
sen var det nån kanadensare som också var rolig, han pratade om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tjejer =)
nån som såg det?


hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar