lördag 7 november 2009

Äventyr till vedevåg och örebro (igen ^^)

idag skulle jimmy tatuera sig, så vi begav oss mot vedevåg runt 11. i punchs 142:a :P höhö... jag och linn guppade runt i baksätet (hahaha kan feltolkas, but dont.) baksätet är väldigt guppig :P när vi kom fram så hjälpte kwan linn med hennes alldeles egna tatueringmaskin, hon hade inte fått igång den. menhan fixa, så nu kan hon börja öva :d spännande ^^
när de hade ritat klart på jimmys armoch börjat tatuera så började vi röra oss mot örebro, jag linn och punch. han skulle till biltema och var så snäll att han körde ut oss till marieberg innan. haha han skulle, om vi hann, köpa några öl åt kwan. systemet stängde tre och 15.00 stängde vi bildörrarna :P fööör sent. det var på håret. men så kan det gå!

så punch begav sig till biltema och jag och linn gick in och påbärjade shoppingen =)

det slutade med en fuskjeanskjol med hög midja 50:-, lång t-shirt/klänning 50:-, svart kort jeanskjol 99:- och så leggings 99:-
det är så roligt att fynda sådär fint :D leggingsarna var väl inget kap, men resten =)
och så hittade jag en fiiinfin mössa med rosa och grått och päls med öronlappar och toffsar och en skööön grå mjukiskjol. ska nog ta och beställa de iallafall, kände mig lite snål, men de var inga dyra saker så. jag kände att 3 kjolar på samma shoppingrunda var lite overkill :O men varför tänke jag så?? kanske för att kjolen kostade 200..... och mössan nästan lika mycket. snåljåp deluxe :P haha.. men jag hittar ju oftast saker så himla billigt, så jag blir sådär när saker kostar runt 200 och mer.
vi åt en väldigt god lunch också, wok-buffé av nå slag. de skulle stänga om 25 minuter så vi behövde bara betala 79 istället för 99.
det var väldigt starkt, men gott ändå :D

sen begav vi oss tillbaks till vedevåg för att se hur det gått för dom =) de skulle nämligen tatuera över armbågen så jag trodde nästan vi skulle hitta jimmy gråtandes nästan ^^ men de hade hoppat över det och gjort en massa annat istället. det blir så fiiiint! men för tillfället är det väldigt blodigt och rött :O
jag pratade även med kwan om att jag hittat en blomma som jag vill att han gör om, så jag får en egen, som han sen får tatuera på mig =) så ska maila bilderna till honom imorn. hohooo! anytime now!

jag ska nog gå och lägga mig nu.. är så fruktansvärt trött efter den här sugiga veckan.
men min shoppingterapi funkade aaasbra för nu är jag happy :D

natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar