tisdag 10 november 2009

örebro idag igen :P gillart!



















det blev lite shoppingterapi idag med =) det måste bli soligt snart, för det börjar bli dyrt det här. haha! köpte en jättefin bh (dyyyyr!!!):D och så en kjol som jag provade i lördags men inte köpte då. jättemysig i mjukistyg och mjukisgrå. bhn är också grå, fast mer silvergrå. och så köpte jag lite julklappar och en tisdagspresent till jimmy =)

jag funderar på att göra om min blogg så att alla bilder jag lägger upp blir skitstora, det ser rätt coolt ut. kommer inte ihåg vilken, men såg nån blogg där det var så.

lämnade in mina skitdåligakängor också... fy vad trött jag blir. dom sa precis som dom sa första gången jag ringde, att det inte finns vattentäta skor. men inte ska det väl läcka in vatten genom sömmen till sulan i ena skon :O då är det ju fel på den. för den andra skon är ju tät. trött jag blir...... jag tycker verkligen om dom där skorna, dom är varma, fina och jag kan ha dom utan att dom trycker nånstans på mina breda, tjocka fötter. MEN dom läcker in. och då är dom helt värdelösa. jag tror jag skrivit om dom där skorna i flera dagar nu här på bloggen. haha! men jag är ganska upprörd över dom.
i vilket fall så fick jag dom inlämnade och dom skulle kolla om skomakarn kan göra nåt åt läckaget.


nu ska jag nog lägga mig i badkaren och stänga av hjärnan ett tag. måste ta itu med mig själv nån dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar