onsdag 18 november 2009

Trött

sitter i ställdalen i mitt gamla rum som numera är datarum eller nåt liknande :P
ganska najs att sitta i en datastol och med tangentbord och mus istället för att sitta som en ostkrok i soffan med laptopen ^^ men jag tycker om min dator ändå =)

syrran och daniel har åkt till london så vi är barnvakt åt noel. han hade sovit middag i 2.5 timme idag, så han somnade inte för än runt 22.30 :O och var trött i två-tre timmar innan det. men till slut somnade han =)


vi var upp till stallet med mamma och noel hittade en sopkvast i hans storlek så han sopade och han sopade så det blev så fiint i stallet :P sen klappade vi på hästarna. fast bara på den snälla.

Noel var en liten plutt förut ^^




*

jag var och vaccinerade mig idag :( med frida och julia, och så träffade vi maria där. skönt med sällskap, eftersom jimmy är sjuk och inte kan ta vaccinet. jag var jättenervös och det var jättemycket folk, men vi var där vid ett och de öppnade vid två. så vi kom in bland dom 20 första. men shit vilket dåligt system dom hade :S tur att dom hade kölappar iallafall. tydligen hade det blivit slagsmål nån annan dag när dom inte hade det för att folk trängde sig :P haha.. skrattretande hur hysteriskt det är med det där rackarns vaccinet.

man skulle alltså först "stå i kö" för att få en lapp som man skulle fylla i, sen skulle man komma tillbaks för att få en kölapp :S rätt lätt när det är tjockt med folk och alla vill fram. doh..

men det löste sig. förutom att frida och maria fick kölapp 10 nr före mig och julia. jag och julia var så nervösa så vi gick in och tog sprutan samtidigt =) haha men julia var så smart som tittade på när dom stack in nålen i mig. jag skulle nog dött som jag gjort så :O jag tittade inte ens på sprutan när de tog upp den från bordet :P läääääskigt.

jag har skitont i armen nu :( gör ont när jag rör den och försöker lyfta. underarmen funkar som den ska, men inte övre. det gjorde jääääätteont när jag försökte lägga mig ner i sängen :( i know, jag gnäller, men det är min grej ^^ och det gör faktiskt ONT! hoppas bara jag slipper feber som syrran fick dagen efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar