söndag 22 november 2009

söndag-söndag

jaha, då var det väl sovtajm snart.
har slappat hela dagen, kollat på weeds och film och målat.
satt nog och målade och grejade i säkert två timmar, duktigt för att vara mig, brukar tröttna väldigt fort :P eller iallafall efter en timme. men kom på massa nya grejer som jag provade. tänkte lägga upp lite bilder sen tror jag.
har klippt och klistrat litegrann också =) blidde lite roligt och annorlunda. roligt med små målningar, går så fort ^^

runt åtta ungerfär så kom jag på att jag ville til ica och hyra film. tänkte att jag egentligen inte orkade, men ville ut å få lite luft. och frida ville också till ica, så vi gjorde slag i saken, efter lite övertalning =)

ush jimmy är fortfarande jättedålig :( hoppas att det går att få penicilin eller nåt så det kan gå över :O så typiskt å bo i kopparberg, hade vi bott i linde eller nåt annat större ställe kunde vi ju ha åkt till sjukhuset och fått medicin, men det är ju en bit att åka härifrån, så det känns nästan som att det är lika jobbigt att åka dit som att vänta tills måndag.
jag hoppas verkligen att jag inte är smittad, känner ju av en liten förkylning på natten och till och från, men det bryter inte ut ordentligt.. eftersom att jag tänker på att jag kan smittas så känner jag ju efter extra noga :P men tänkte nog följa med till vårdcentralen och få ta halsprov eller nåt också, ifall jag har samma. funderar på om det kan vara streptokocker eller halsfluss av nå slag. nåt sjukt jobbigt är det iallafall :O

nu ska vi försöka sova. natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar