söndag 15 november 2009

uh..

har precis kommit ur sängen.. lägenheten ser ut som skit.jag med för den delen, med rester från gårdagens smink, och håret åt alla håll :O hahah... så illa är det kanske inte.
gårdagen var mest trött. jimmy kom hem tjugo i fem på morgonen, jag var vaken från 4 och kunde inte somna om ordentligt efter det, klockan ringde 6.25. då var jag ju lagom pigg och glad! nä.. var som ett åskmoln hela förmiddan. tänkte inte alls umgås med nå folk efter jobbet, bara gå hem och krypa ner i soffan. men det gjorde jag såklart inte, när jag kom hem la jag mig i sängen och försökte sova lite, men kunde inte slappna av, så gick och duschade och gjorde mig iordning istället. gick sen med linn till frida, sen till tim, sen till bångbrofolkan, sen hem. fiifan.. jo, jag hade roligt, men orka... hemvägen var den längsta nånsin :S jag vill bara soooova! hade varit vaken närmare 22 timmar då. och ont i fötterna hade jag också, för man ska ju alltid envisas med att ha klackar. djävulens påfund. men hade faktiskt inga andra skor som jag kunde ha till kjol(inga utan klackar iaf..) i-landsproblem :P

undra om det märkt hur pigg jag känner mig i den här texten? :P
jag är hungrig. och vill ha en till helg. eller ett sommarlov. utan jobb.
fast för att önska sig nåt lite mer nära - jag vill ha sooooool!!! har inte varit sol på flera veckor ju :O

hejdå. jag kanske skriver nå mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar