onsdag 11 november 2009

Ny design!

jag fixade iordning till slut, med en annan mall och sådör. det blev ju riktigt bra til slut =) lite höstigt och fint. lite mer jag =)



idag har jag varit och fikat med frida på fagers. det vore bra trevligt om det fanns ett till fik här i byn, för vi går verkligen till jobbet och fikar :O lite tråkigt.. men vill man fika så vill man :P
när jag kom hem så fick jag världens huvudvärk så jag satte mig med en kopp te i soffan och tittade på project runway =) det är repris på den säsongen med Christian Siriano, han är söt. och en massa andra roliga personer. gillar project runway =) får se om jag hinner se det imorn eller
ej.

jag har köpt två nya teér idag, en indian chai, tror jag den hette. med apple and spice-smak(äpple och kryddsmak låter lite konstigt när man översätter det sådär :O) <---söt gubbe!!
och så ett med hallon och blåbär :D har bara smakat den första, och den var god, smakade som twinings äpple och kanelte nästan.

fick låna film av linn i helgen =) Coraline. väldigt skum och läskig film, men bra! det var en sån läääääskig skurktant i den! hon ville byta ut coralines ögon mot knappar :O kan väl inte vara en barnfilm det där va? O.O


nu ska vi gå och sova. utflykt med systeryster imorn =)

godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar