måndag 9 november 2009

Måndag igen, helgen rusade förbi

konstigt. jag ringde i fredags och sa att mina skor var trasiga som jag köpt på åkes skor, förklarade vad felet var. och då sa hon att det inte finns vattentäta skor. eller att det gör det, men att kängor inte är det. (skrev om det i tidigare inlägg tror jag, sömmen på ena skon läcker iallafall in)
så nu ringde jag igen och bara sa att mina skor var trasiga och jag ville lämna tillbaks eller få nya. då sa en annan tjej,. eller samma, jag vet inte, att jag skulle komma in så skulle dom se vad dom kunde göra.
undra om, när jag då kommer in med dom, de säger att de inte kan göra nåt :O
suck, det vore ju jobbigt.
men då lär jag in till örebro nån dag igen =) då kanske jag kan inhandla den där kjolen och tunikan och kanske till och med eskimomössan ^^

helt sjukt. jag är fortfarande mätt sen igår :O skulle inte ha ätit så mycket efterätt efter den supergoda maten :O men jag gillar ju efterrätt :( ....

vill inte och jobba idag :S men det vill jag sällan ju. det är iaf en timme kvar.
igår var helt sjukt, myyycket tårtor. ganska lite folk som ville fika, det var väl ingen som hade noterat att vi hade öppet en söndag kanske..


hmm.. kollar på mtv, i brist på annat. det är en låt med black eyes peas nu och fergie sjunger inte som hon brukar :O jag gillar ju när hon sjunger som hon brukar :O

hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar