fredag 27 november 2009

Pysselhelg!

jag shoppar från soffan idag :P satt och kollade på panduro och funderade på vad jag kan pyssla med för nåt. och så hittade jag på en jättebra grej :D kanske inte ska skriva det här eftersom det ska bli julklappar =)
jimmy och buddha är i örebro nu och ska köpa köksbord och mobil och mössa och skjorta och grejer. jag ville följa med men insåg att det skulle bli jättejobbigt att hosta hela tiden på alla folk. så hoppade det. men jag kom ju på världens smartaste idé när jag satt och kollade på panduro :D ringde till butiken på marieberg och frågade om dom hade allt det jag behövde, och det hade dom :D så hon jag pratade med plockade ihop en korg som jimmy får gå och hämta och betala :D smart va?! tänkte beställa från nätet men ville ju pyssla nu på en gång helst. så det här var ju asbra! och så slipper jimmy stå där i butiken och se så förvirrad ut med mig i telefonen och plocka ihop allt själv :P hähä... det kommer nog upp bilder på pysslandet i helgen.

somnade inte för än vid fem nån gång imorse, sist jag kollade på klockan var den kvart i, och låg vaken ett bra tag till efter det :S låg och försökte sova i sååå många timmar. det var inte det att jag hostade för jag hade ju tagit medicin mot det. jag var bara inte så trött. knas.. idag däremot är jag trött. hade ställt klockan på halv tolv så jag inte skulle missa project runway :P näst sista avsnittet på säsong fyra(?) och så final klockan fyra idag =) bästa programmet. en av dom bästa säsongerna också. de senaste två säsongerna har ju varit väldigt lama, inga personligheter alls ju. tråk. bara wannabes..

fastän att jag är trött är jag så sjukt speedad och rastlös. men orkar inte göra nåt för kroppen är trött. knas.

ska kolla om det finns nåt att äta..

so long and thanks for all the fish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar