måndag 16 november 2009

Hej bloggen!

idag har jag varit och jobbat. sen när jag kom hem så hade jimmy städat och diskat och tänt ljus i hela lägenheten =) jääättemysigt <3
sen gjorde vi smörgåsar och oboy och tittade på tinas cookalong, det var felix herngren som var gäst. han var verkligen inte bra på varken laga mat eller följa recept :P kul att titta på iallafall.
sen såg vi på desperate houswifes. och nu har vi nyss kollat på senaste avsnittet av californication :D sååå sjuuukt roligt XD det är nog den roligaste serien jag vet =9

nu ska vi nog se ett avsnitt av dexter också =) haha... vi följer rätt lite serier..
greys anatomy, desperate houswifes, californication, dexter och flash forward =)
sen väntar vi spänt på nästa säsong av true blood ^^ men flash forward är inte alls lika bra som dom andra, men ändå rätt okej att se på när man väntar på att de andra ska släppa nya avsnitt.
har hört att det kommit nån ny vampyrserie också, kanske man ska kolla upp den?

jag tror inte jag har nå mer vettigt att säga...
hejdå!

ge mig lite sol för tusingen! jag håller på att rasa ihop av allt grått (fast idag var faktiskt en helt vanlig dag, eller en bra alltså, ingen höstdeppis, men sol ändå för tusingen!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar