onsdag 4 november 2009

what else is there


upp och ner, fram och tillbaks.... just så har mitt humör varit den här veckan. otroligt tröttsamt.
inte ett dugg givande, bara och endast tröttsamt.
vad göra åt?
jag tror att jag börjar se ett mönster.. att jag blir så här veckan efter mens. kan hända att nån tycker att det är too much information, men skitsamma..
men seriöst, veckan efter?har hört att det är vanligt veckan före och samma vecka, t o m två veckor före och efter, alltså i mitten. men tydligen veckan efter också.... kan man inte då bara säga att det är jämt? eller sluta skylla på PMS? duno.. killar skyller ju inte på det, de kan vara tjuriga ändå.
kanske bara jag som tror att jag sett ett mönster, är inte helt säker, brukar liksom inte notera... men har för mig att jag tänkt på det förut också.

vi gick och la oss för ungeär 45 minuter sen men jag orkade inte ens försöka sova. kunde inte slappna av utan låg bara och vred på mig. så tänkte att det var lika bra å gå upp. och skriva blogg tydligen.. en aning sjukt det här med bloggande.. ungefär som en dagbok, fast andra får läsa och man skriver inte lika utelämnande. inte för att jag nån gång varit särskillt duktig på att skriva dagbok. gjorde det ett tag förut nån gång när jag var liten, men tyckte att det mest var drygt.

jag blev sjukt sugen på att måla med kritor då när jag låg och vred mig i sängen. men nu orkar jag inte. kritorna och blocket ligger nånstans i sovrummet där jimmy sover, vill inte väcka han för han ska upp tidigt imorn. han håller på att inskolas som assistent i linde. det verkar gå bra för han, och han tycker att det är roligt. så det är bra.

kritor var det ja... om jag inte blir trött snart så får jag nog gå och rota reda på de där iallafall..

tar och lyssnar på lite RÖYKSOPP. det är alltid trevligt.

BLÄÄÄÄ på den här veckan. skönt med helg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar