fredag 30 oktober 2009

Örebro

det blev en lång dag idag. åkte kvart över tio med buss till örebro. vi fick för oss att det var billigare att åka buss, och så är det ju skönt att slippa gå ända bort till stationen, bara att ramla utanför dörren nästan. men det var inte alls billigare...
satt och lyssnade på radio hela vägen, precis när vi kom fram till centralen i örebro så tog det slut på batteri =)

gick på bio klockan ett på dagen för ovanlighetens skull. flickan som lekte med elden blev det, som planerat. vi funderade ett tag på att se på This is it, med michael jackson. men hoppade över det. vi blev inte så sugan efter att de hade pratat om den å radion.. men vill nog se den ändå nån gång..

jag fick mig med mig ett par nya vinterskor och en mysig tjocktröja hem, det var välbehövligt =)
ville egentligen inte köpa några skor över 500 men det är ju så svårt att hitta vettiga vinterskor i den prisklassen :O så det blev det inte.... men rätt okej ändå, för jag tror jag är nöjd, för en gångs skull. och så är det ju kängor dessutom! det är fint =) i hope....

mina lockar börjar gå ur :( tror jag... en del av luggen blev lite dåligt med lockig, så den är helt rak nu.. och det längsta är inte heller så lockigt :( förstår inte varför det inte håller sig lockigt eftersom de ändå är rätt kort. men får väl klippa av en bit till eller krulla till det ordentligt =) jag var ju lite av ett experiment sa vi ju ^^ med längden och med stora lockar.
jag visste ju innan att risken fanns att det skulle gå ur fort, men vi skulle kunna fixa till det isåfall så det blir bra ändå =)

nu ska vi mysa och kolla på nya serien som börjar ikväll. den verkar spännande, kommer int ihåg vad den heter dock..

hejdå! imorn blir det party, får se om jag hinner och orkar skriva nå på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar