tisdag 24 november 2009

lite bilder från dagarna


Goomba ville väldigt gärna in i vardagrummet :P

i can flyyy!!


jag målade som sagt för nån dag sen. här är en liten sneak peak :P jag målade över halva ansiktet för det såg förjävligt ut. och så orkade jag inte göra nåt åt det :P så började på bakgrunden istället. det var roligare.


ska förmodligen till ludvika imorn och handla lite julprylar =) jag vill ha julmys nu! har kollat lite på nätet, tänkte jag skulle beställa, om det fanns nå superbilligt eller superfint. men fanns ju varken eller. det finns så sjukt mycket fula julsaker. jag vill ha liiiiila! en vit gran med lila kulor. och en lila filt och lila kuddar till soffan. det borde bli fint =) och så nå fina ljuslyktor på bordet. och så julgardiner till köket. också i nån fin färg. kanske nån annan än röd. det är lite tråkigt med allt rött vid jul. men lila är ju rätt juligt också. kind of...
nu ska jag rusa till doktorn och ta halsprov och kolla om jag också har halsfluss oc isåfall ska jag äta penicilin så jag inte blir lika sjuk som jimmy. lång konstig mening där..
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar