lördag 21 november 2009

Lördag


har knappt varit hemma idag. gick till fagers runt två, var väl där till tre kanske. fikade med pappa, sen åkte vi till peter och lena och skulle hämta ööööl.
när jag kom hem så hade jag köpt med jordgubbskräm, c-vitaminbrustabletter, halstabletter och fil till jimmy =) han har så ont i halsen, stackarn. men med massa vitaminer och grejer så kanske han frisknar till lite snabbare. å så c-vitamin till mig också så jag inte blir sjuk. har ju inte känt mig helt bra, men hoppas på att det är pga sprutan. känner mig inte lika dålig som igår idag.

var och gratulerade min morbrors fru nu ikväll också. åkte runt 18, kom hem lite före 22 :O tog lååång tid... men det var trevligt första två timmarna... sen blev det himla mycket gammalt skvallerprat.
"jaamen han bor väl kvar där? nähe har han flyttat från henne? jahaaa, jaja.. nä, men ja var det så det var! bor dom kvar där? nä dom flyttade, dom har separerat, å han blev lämnad å hon blev gay... jamen kommer du ihååååg det där då? ja, hon gick i samma klass som mig gjorde hon, ja visst. nä undra. gick han inte i klassen över mig?"
men herregud så tråkigt... skvaller i byn vettni.. dääääru! alla vet så mycket. hahaha..
halva släkten var det som var där.
vi fick pizza och glasstårta =) det var gott.
och blev lite inspirerad av marias pyssel, hon hade gjort väldigt fina julgrejer av mossa.. kanske skull prova på nåt sånt? =)

nu ska vi fortsätta kolla på transformers. asbra film ju! imorn ska vi nog hyra tvåan, om jag nu orkar gå upp till ica.


hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar