torsdag 26 november 2009

HOST HOOOOOST!!!

fyfan vilken hosta jag har. den är inte nådig.
ringde imorse och fick mig ett recept på hostmedicin, tänkte skicka jimmy så jag slapp gå ut nå. men blev lite rastlös så följde med iallafall.
vi gick in på pyssel och prylar och kollade efter nån sorts kruka, vill göra en julgrupp av nå slag. men de blev en liten glaskruka till hyacinten bara, blir nog fint det med, om inte annat så luktar det sjukt gott när den slagit ut.
när vi varit på apoteket också så gick vi till ica, där jag fick världens hostattack och var tvungen att gå ut. så jag började gå hem, stannade till vid gärdekiosken och tänkte hyra film. gick in och kollade lite, fick en till hostattack och var tvungen att gå ut och ta luft... men gick in igen och hyrde public enemies till slut.
fyfan.. men har tagit hostmedicin nu, så borde bli som folk snart.
funderar på hur det funkar att jobba när man går på stark hostmedicin :P för hostan lär väl knappast gått över till lördag. får prova.



hej sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar