torsdag 12 november 2009

jag vill ha sommar och sol.. eller fina soliga vinterdagar med julpynt överallt. nåt ljust och inte grått. är trött på gråa dagar.

ska ta och skaffa rött hår igen tänkte. jag fääääääärg!! men måste låta mitt hår få vila lite, för det är ganska slitet på sina ställen, speciellt där det är lockat två ggr :S måste nog klippa bort det.

stackars jimmy ringde precis, han är i örebro och missade tåget hem :( så han fick vänta 45 minuter på nästa, fast då blir det buss. så han kommer inte hem än på 2 timmar.
men imorn är han ledig. typiskt då att jag fick hoppa in och jobba istället. karin är sjuk så hon behöver vara hemma och bli frisk. men det är ju bra med lite extratimmar den här månaden, hade inte blivit så mycket annars. undra hur det blir med fagers sen :O om nån köper det, hur den vill ha allt och om dom vill ha kvar mig :O jag kanske är arbetslös snart :O fiiifan! 1050:- i månaden! jaaa men det kommer man långt på.. NOOOT!!!

HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar