fredag 6 november 2009

kladdkritor

har varit hos frisören jossan idag igen och klippt av mer hår och krullat till det mer, där det gått ur. och betalade gjorde jag också >.< jag kom ju undan billigare än om jag gjort det hos nån annan, men fortfarande mycket pengar.

sen var jag barnvakt till noel, med jimmyoch tim.
jag fick röda öronmuffar och hårgele/vax av natalie =) goodie goodie.

sen gick vi hem och åt amerikanska pannkakor med sirap och banan.
sen fick jag lite panik över att klockan var så mycket och jimmy skulle gå och lägga sig med jag ville inte.. han måste upp tidigt men inte jag. bara lite. bahhh.... jag har ont i magen
så jag hörde med linn om hon var sugen på sen kvällspromenad. och det var hon =) så vi gick typ bort till lådan och tillbaks, tog ungefär en timme. vi gick inte så fort heller.
jag blev jääätteblöt om ena foten. fastän jag hade på mig mina nya kängor som jag trodde skulle vara vattentäta. jag ska ringa till skoaffärn och kräva nya. eller pengarna tillbaks. helst nya, för jag tycker om dom. inte ofta jag hittar vinterskor som jag är så nöjd med (fina och sköna och inte för små)



vill att den här veckan ska vara över. hoppas på att det bara är just den här veckan som det är fel på. inte nåt annat. bara överkänslig alltså.
ont i magen och i huvet. och inte trött... suck...

nu ska jag kolla på nätet efter nåt att klicka hem... =)

jag glömde skriva om kladdkritorna... de var dåliga iallafall, funkade inte som jag ville att de skulle göra. ska köpa nya fräscha såna nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar