onsdag 27 januari 2010

WHAAAA!!!!! tratten är borta :(

woho! 1000 besökare ^^ coolt :P

jag har tappat bort min tratt till hårfönen så mitt hår går inte att få till fint.. blir inga lockar och bara platt. blä.
jag är inte på nåt bra humör idag.
somnade runt 5 imorse och har halvsovit tills nu ungefär.. fast jag skulle ha gått upp när jimmy åkte vid halv åtta och grejat en massa så jag slipper ikväll. men får bli ikväll iallafall.
det kändes inte jätteauktuellt att gå upp när jag sovit bara några få timmar.. fast jimmy var tvungen att göra det ändå eftersom att han skulle jobba. inge kul att jobba när man inte sovit på en hel natt :O stackarn.. men bra att få jobba får man väl tänka istället då... eller nåt. :)

börjar jobba ett idag. jag önskar at den här jobbveckan kunde ha varit nästa veckas, då jag är ledig tis,ons,tors.. det hade gjort saker och ting mycket lättare :O men nu är det ju inte så tyvärr!

jag måste räkna hur många vi kan tänkas bli på lördag.. ryktet sprids tydligen och fler vill komma :P jätteroligt tycker jag, men måste hålla lite koll så det inte blir överfullt där nere ^^ men jag tror att det ska gå bra.


ush jag har inte tid att blogga.
hejdå!

1 kommentar: