fredag 15 januari 2010

Önskelista igen :D

dags för lite önskande tycker jag =)) länkar stort och fint så det blir jätteenkelt för alla att donera kläder till mig :D
haha!


egentligen så tror jag inte att jag passar i haremsbyxor, det är väldig få människor som kan bära upp ett par såna på ett snyggt sätt, men de här var så förbaskat snygga så jag bara önskar att de kan passa! de är inte så mycket pösiga, utan bara lite, och bara lite häng i grenen ^^ eftersom att jag fyller år om två veckor så önskar jag mig dessa. i storlek 42 skulle jag nog chansa på, om jag har tur :P haha..
finns på Ellos

























en väldans fin klänning som ser skön ut =) även den i stlk 42 tack! valfri färg, vet inte vilken jag vill ha eller vilken som kan passa bäst. synd att den inte fanns i grönt..
också Ellos
























sjukt fin väska från h&m =) deras vårnyheter är inte att leka med, de kommer sno massor med pengar från mig :O om jag inte råkar få nåt när jag fyller såklart :D


























jag är kär i dom här skorna :O ett par röda skor borde alla ha. och jag har kommit på det bästa!! jag kan ha h&m´s skor!! :D dom är lagom breda åt mig =))) storlek 40 är det jag har på dom jag köpte till nyår och dom passar hur bra som helst.










nu får det vara nog. vi ska se på GREYS!! :D

2 kommentarer:

  1. Ärligt, de där röda skorna är bara för snygga. Jag fick mig nog en liten crush i dem jag med;) TO DIE FOR!

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också om den väskan hehe! Skorna måste jag ha missat, dem var med fina. Kram!

    SvaraRadera