onsdag 20 januari 2010

Onsdag.., jag trodde det var tisdag :O

har jobbat förmiddag idag, bara 4 timmar mellan 7 och 11 =)) skönt som tusan. efter att karin kommit och löst av mig så fotade jag två tårtor och så gick jag till syrran.
hon bjöd på amerikanska pannkakor med jordgubbsglass, chokladkrossglass, sirap, sylt och grädde :O godaste lunchen ^^ haha om man nu får kalla det så :P
sen gick jag och jimmy till synsam så han fick kolla synen så vi kan skaffa körkortstilstånd, så vi kan börja övningsköra nån gång :P
sen till banken och aktivera matkontokort, vuxenpoäng på den du!!
efter det så gick vi in en sväng på ingers lager, jag hade sett en tunika som kunde ha passat tills 80-talsfesten. den var mintgrön :D hade blivit ascoolt till mina fula leggings som är typ korallrosa :P men den passade inte riktigt. ska försöka hitta nåt imorn i örebro. ska på bio :D ska äntligen se avatar! :D ser fram emot mycket.
tänkte åka in lite tidigare med tåget och kika runt efter lite skojiga saker till då nästa helg =) lite dekorationsmaterial och så nån top.

nu ska vi kolla på nåt avsnitt av fringe och sova sen. jag jobbar lika imorn som idag, och jimmy ska också jobba imorn. så vi behöver sova =)

2 kommentarer:

  1. Åhhh vad avundsjuk jag blir, jag vill också se Avatar! Haha vet du vad, jag sa exakt likadant till Jonas när han sa att han skulle se den på bio. Han svarade "Aha, jag får väl ladda ner den..." med inte så jätte munter Jonas-röst ^^

    SvaraRadera
  2. haha men det var ju gulligt av han :D
    väldigt synd att vi är full bil(hem iallafall), annars hade du ju kunnat följa :O kan säga till jimmy att höra av sig ifall att nån inte vill följa =))
    jag åker in nu vid ett och ska leta 80-talsoutfit :D hoppas jag hittar nåt..

    SvaraRadera