söndag 31 januari 2010

20!

ja då var man 20 då, jag får handla på systemet =) fick presentkort till dit av frida och cilla ^^ najs!
har fått så mycket fina presenter så jag är så glad :D jag har fantastiska vänner och en fantastisk familj =)

kvällen igår blev lyckad, hade skitkul! dansade så fötterna nästan ramlade av :D det bästa var att det var jag och erika som valde musik så det var bra musik hela kvällen, förutom när vissa folk ville höra "ny" musik (när vi spelade hoffamestro och dansade som galningar) i form av dålig r´n´b :O why?? och så tjafsar när jag säger att det är vi som bestämmer. wtf.. jaja.. mindre bekymmer ^^ jag lät allt sånt gå över huvet på mig igår, ville bara ha kul. till och med när tim, tror jag det var, kom och sa att en glasdörr var sönder reagerade jag med ett "jaha" och en suck. men inte så mycket mer att göra :P haha. fast då var klockan iofs runt 4 på morgonen :D haha... ganska trött och nästan på väg hem då.
jag och linn gick hem lite före de sista, så erika och jimmy fick ansvaret för nyckel och tjosan. jag var så otroligt trött och väldigt fuller :O höll på att frysa ihjäl när vi gick hem. smart som man är så tog jga ju inte på mig nå extra byxor eller leggings som jag faktiskt hade där nere, utan gick i strumpbyxor hem :O det måste vart runt 20 minus.. fyfan.. låg och skakade i sängen när jag kom hem säkert en timme och var fortfarande inte varm efter flera timmar.. inte nyttigt!

nu gnäller jag väldigt mycket känner jag, onödigt. men just det jag har gnällt om nu är det enda som varit dåligt :P förutom städningen idag då... bläh, äckligt var det.

det var så mycket folk som jag inte träffat på så länge och som jag knappt hann prata med :O men jag är jätteglad att så många kom =)

uppskattar att alla hade ansträngt sig så mycket med kläderna :D haha syrran hade nog den bästa outfiten - leggings med paljetter på sidorna och röd sammetsbody XD hoho! modigt av henne! och broren min hade krusat hela håret och såg ut som magnus uggla ^^ haha men han passade väldigt bra i sånt hår faktiskt, så det var coolt.

måste skriva ner alla saker jag fick :D är så glad!
presentkort på MQ 1800:-, presentkort på Ur & Penn 1000:-, makeuprådgivning på make up store, en korg med en massa prylar med sex-tema, skulle man kunna säga^^, sex and the city the movie, en fin likörflaska med vad jag tror är asgod likör, champagne och champagneglas av sofia och sofie, massor med blommor, en mugg, presentkort på systemet (som sagt..) och så en skiva med laleh :D
jag hoppas att jag inte glömt nåt nu, är inte helt pigg i huvet så det är väl inte helt omöjligt..

oj nu orkar jag inte skriva nå mer fastän att jag har massor mer som jag skulle kunna skriva om. ska bädda ner mig i soffan med min bästaste jimmy <3>

lite bilder =)



korg med skojiga prylar som jag fick av morgan, liz och sanna =)

otroligt fin blomma som jag fick av mormor och morfar, morbror, morbror, syrran och alla med tillhörande familj =) av alla dom fick jag även ett presentkort på MQ på 1800:- (!!!)



Alla saker, utom presentkortena.

4 kommentarer:

  1. Den där likören (Sheridans, eller va den heter) är väldigt god :) de vita är godast tycker jag ^^
    Festen verkar ha blivit jättelyckad, synd att vi inte kunde komma. Det skulle aldrig gått med Thea då det var så sent och hon är så otroligt "tuttig" på kvällarna.. Det får bli en annan gång helt enkelt :) Kul att du är nöjd med din dag och så iaf :)
    Grattis än en gång, kram.

    SvaraRadera
  2. ja de säger att den ska vara väldigt god =) ser ju ut så också :D ska testa nån dag när jag inte är så trött på alkohol :P fredag antagligen då ^^ haha..
    ja det var jättekul och lyckat =) synd att ni inte kunde komma, men förstår att det inte är lätt när man har en liten plutt som vill ha sin mamma och pappa hemma =)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! Korgen var från Morgan, mig OCH Sanna! Ville bara klargöra hehe!

    SvaraRadera
  4. ahaaa!! det missade jag! då tackade jag ju inte sanna :O måste fixa :P

    SvaraRadera