fredag 22 januari 2010

Brunchrapporten utan brunch...



vi var och såg AVATAR igår =)))) bästa filmen nånsin! det var så mycket gåshud och måbrakänsla =) var så glad när vi gick därifrån. ville bara gå in och se den igen. ska nog se den igen med syrran sen, hon har inte sett den. då kanske linn också kan följa :D
alla måste se den på bio iallafall en gång. jag skulle vilja se den i 3D också, men då måste man åka till stockholm :( långt..

sitter i köket med datorn och lyssnar på min fiina radio =) det är brunchrapporten med henrik torehammar *gilla*

katterna är galna och har varit det sen jimmy åkte och jobbade halv åtta.

jag ska och jobba när jimmy kommer hem vid tre. skönt kort pass idag. ska ladda mp3n så jag kan lyssna på musik medans jag städar =) då blir det så mycket mindre tråkigt. är väldigt tacksam för att jag fick låna sofias sladd då min är spårlöst borta :O hade sån tur att hon har en likadan mp3 som mig och därmed sladd.


det är så dåligt med frukost här hemma idag.... det finns banan, mjölk, ägg, äpple, äcklig ost... :O kanske ska laga mat istället, klockan är ju mer lunchtid :P
jag har faktiskt varit vaken i två timmar, bara inte orkat skapa nåt ätbart av nåt...

jag köpte 3 toppar igår som kan funka på 80-talsfesten =) det råkade bara bli så många.. hittade en grå med fransar, en blå med pärlor, en vit med rosa och svart tryck.... blir inte den gråa, men den var jättefin ändå, den vita också iofs. den blåa blir det nog. haha.. sammanlagt betalade jag runt 200 kr,så inte så farligt.
jag provade sååå mycket fula kläder igår :P för att nämna några: ljusrosa top med paljetter runt halsen, en FULblå, typ himmelsblå rop full med transparenta paljetter, en ljust turkos kjol i nå mockaaktigt tyg med två dragkedjor fram.... you get the point..
haha.. dessutom var jag själv, eftersom dom andra kom in senare vid fem när vi skulle gå på bio. gick omkring och kollade på endast de fulaste plaggen som fanns och dessutom provade ^^

ähh nu orkar jag inte skriva nå mer. ska försöka skapa nåt att äta
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar