onsdag 13 januari 2010

jävla jävel godel

godel hade skickat en fullmakt till fortum om att vi bytt elbolag :O whaaat?! dels har vi sagt upp det, så fort fick hem den märkliga bekräftelsen att vi blivit kunder. doh.. dels så ringde jag till fortum och frågade om vi hade kvar vårt elavtal, och det hade vi, de såg inget konstigt. jag förklarade vad vi råkat ur för för skit med godel lite snabbt så hon inte skulle tro att jag var helt mupp som ringde och frågade.
men så ringde fortum idag och frågade jimmy om det verkligen stämde att vi inte ville vara kunder hos dom. vi hade kunnat bli helt utan el tillslut. som jag ville undvika genom att ringa så fort som möjligt, tydligen för snabbt. tröttsamma godelsstrunt! DOHHH!!!

jaja..
tröttaste dagen nånsin igen. sov inte längre än i perioder om tio minuter ungefär hela natten. efter 4 vågade jag knappt somna om för att jag var rädd att jag inte skulle vakna när klockan ringde. så när den ringde 6.20 gick jag upp nästan utan att snooza, bara en gång.
hatar att jobba förmiddag, jag funkar inte på eftermiddag/kvällen sen om jag inte sover middag när jag kommer hem. så det gjorde jag =)
bara det att jag kom inte hem för än halv fyra -.- fotade en massa bakverk, var till banken, synsam och ica, sen hem.
när jag kom hem såg jag att jag fått en ELLEtidning =) tog den och kröp ner under täcke i soffan och bläddrade genom lite och sen somnade jag :)))) sköööönt att sova på soffan.
jimmy hade lagat mat när jag vaknade, potatis och morotsmos och ugnsbakad falukorv med en massa paprika och lök och så sallad till det =) mumms!!

oj vad jag känner att jag skriver poetiskt :P

jimmy och morgan spelar tråkigt tvspel... ska nog bläddra vidare i min fina tidning.
hittade på ett fint cover på lily allen från ryska ELLE
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar