måndag 25 januari 2010

snart jobba!

ska snart och jobba. håller på att sprängas av den där pippin alltså.. han har skrikit konstant sen 12 :O med små avbrott på två minuter ibland... han kan låta som en flock småhundar :P fast han har ju bott med små hundar så inte så konstigt kanske, lite sött ändå. fast han låter jätteilla.
han kan även låta som en leksakshäst som sitter i en plåtburk :P konstig beskrivning, men tycker att en sån borde låta så.. man kan även likna ljudet med tjejen från the grudge tror jag nån sa .. kommer inte ihåg hur hon låter, säkert läskigt, och pippin låter rätt läskig när han gör så ^^
öhm.. ja...

just ja! när jag skrev i fredags så skrev ju jag att jag var så glad att jag hade fått låna en sladd till mp3n så jag slapp städa i tystnad på jobbet. jag glömde väl såklart att ladda den då. och tills idag med. jag blir så lycklig på mig själv ibland =) men får fixa ikväll så jag kan lyssna på musik imorn iallafall. ska ju stänga alla dagar utom onsdag den här veckan. och helgen såklart.
i helgen blir det party från fredag-söndag =)) hähä.. har asfin outfit i sann 80-talsanda ^^ skulle haft ett par vita pumps också, men det har jag inga så tar nyårsskorna som är i guld och brunt och ormskinn ^^ hähä.
provade massor med pumps på myrornas men kunde såklart inte ha några alls, har för breda fötter. men jävlar vad snygg man blir i stilettklackar :O jag kan ju tipsa om nån ska in till örebro att det finns hur många som helst från stlk 37-40. provade säkert 7-8 par, som alla kunde ha passat om jag hade lite smalare fötter....
det finns även några pumps i 37 på ingers lager här i byn. och ett par svarta i lack i 39 eller 40 eller både och, men de var lite dyra, 450 tror jag de kostade :O
jaja.. skor i all ära, jag måste gå och jobba nu och då är det foppatofflor som gäller, snyggt eller ej ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar