tisdag 12 januari 2010

Fotoblogg

jag och liz åkte en sväng till ställdalen idag för det var fotoklubbsmöte. vi orkade inte vara kvar hela kvällen för det brukar kunna dra ut rätt länge på tiden, och ibland vara rätt långsamt :P hehe. fast idag var det iofs redovisning av årets bild-tävlingen och jag var placerad, hade varit intressant att stanna och lyssna, men som sagt, ingen av oss orkade. vi lämnade bara in bilder till nån annan tävling, tror det kan ha varit nåt som kan ha kallats "närke och bergslagen" eller nåt liknande :P bra koll!! vi monterade även bilderna i såkallade passpartou, pappramar. liz hittade inga ramar som passade hennes bilder, så hon fick göra egna :P eller så var det så att jag lyckades sno åt mig de som fanns? vet inte riktigt :P haha.. hon fick i alla fall svarta som var väldigt fina =)

jag lämnade in dessa bilder, de två översta monterade i passpartou och de två nedersta digitalt.











































***

















2 kommentarer:

  1. Jag är kär i första bilden!! Den vill bli min och bli fototapet i mitt och Daniels framtida hus :D

    SvaraRadera
  2. haha vad rolig du är ^^ fototapet, vilken grej :O
    kul att du gilla den :D

    SvaraRadera