fredag 15 januari 2010

Nu blev det natta!

oj så klockan går fort. bästa tiden på dygnet är ändå på kvällen och natten om man inte ska upp på morgonen efter. och så morgonen då när man får sova och ligga i sängen så länge man vill =)

jimmy hittade på en rolig grej på playstation home idag, buzz quiz-spel online :D väldigt underhållande. och så vi vann!! :D ojojoj.. fastnade i säkert en timme ^^,
sen kom vi på att vi skulle se film, började kolla på jasonX som vi började på förra veckan. den verkade underhållande då, väldigt töntig och så, men underhållande. men vi borde nog ha kollat klart på den när vi höll på, för guh så tråkig den var att börja kolla på nu...
så vi satte på fredag den 13:e istället, den första. jag har inte sett den. den verka lite "bättre" iallafall =) om inte annat bör man ha sett den.
dendendendenden.... jag har så svårt för att skriva utan att upprepa mig :P hahaha.. yäyä..
jag har sett värre.

nu ska vi sova.
det gick visst bra att vända fel på dygnet fastän att jag gick upp före halv sju igår :S
måste gå upp före 10 imorn iallafall..

natti natti!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar