onsdag 6 januari 2010

:O

sitter och kollar runt på coolstuff.se och hittar en massa tokigheter =) jag delar med mig av guldkornen här tänkte jag =)

**

vad är detta???? :O låter ju ascoolt! eller creepy, har inte riktigt bestämt mig. men vill prova!!

SPA Jelly Bath är ett pulver du häller i ditt badkar som på några minuter gör vattnet inte bara väldoftande av lavendel, jasmin och bergamot utan det förvandlas även till en trögflytande spagelé av tusentals små pärlor! På grund av dess fastare form håller vattnet värmen 3-4 gånger längre än vanligt vatten så att du verkligen kan ligga och lyxa och slappna av som på ett riktigt SPA. När (om?) du så småningom tröttnar häller du i en skvätt av det medföljande specialpulvret och vattnet blir som vanligt igen, så det kan rinna ut genom avloppet som gammalt vanligt trist vatten. Och du stiger upp - ren, mjuk och avslappnad efter en soft lyxupplevelse utöver det vanliga.
























ähh jag orkar inte kolla nå mer nu :P ska nog vila lite.. eller börja med maten.. :O är egentligen för trött för nåt annat än vila, men är hungrig som en varg också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar