tisdag 26 januari 2010

Sovasovasängsäng

...vem började egentligen att skriva sådär? kommer det från nån film eller nåt? jaja..
jag vill inte gå upp ur sängen idag.. men börjar jobba om en timme :( är inge sugen på att jobba idag. vill vara hemma och göra klart fotogrejerna och sen planera inför helgen. behöver till örebro eller ludvika nå i veckan, helst ludvika tror jag. köpa proviant och dekoration till lördag =)

facebook funkar inte som det ska nu igen. vafan. jag har två meddelanden i inkorgen men jag kommer inte in i inkorgen. tror nu jag är nå nyfiken eller?! lite.... alltså jag får inte meddelanden där sådär så ofta....
jag kommer bara in på min profil och startsidan, men inte på händelser eller inkorg eller nåt.
struntfacebook....

nu sk ajag väl pallra mig upp ur sängen iallafall. har föresten skickat iväg tre första bilderna nu :O läskigt..

hejdå

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=DmdYwYLTkxM du kan vänta till en sådär 0,49 inna du börjar lyssna dryg början men där komemr de ifrån om du undra vart sova sova säng säng säng kommer från =)

    mvh//Cissi

    SvaraRadera