tisdag 19 januari 2010

Måndag

det hade tydligen varit kaos på fagers i helgen när jag var borta. strömavbrott och sjukt mycket folk, bland annat ett oväntat busslass med folk :O stackars karin hade det inte lätt...

skriver mer imorn. goomba har ju varit vid veterinären idag, det måste jag ju berätta om =)
håller på med en sammanfattning av 2009, med bilder och lite om vad som hände varje månad. kan vara bra för mig med och kolla upp vad det egentligen var som hände förra året :P den kommer imorgon någon gång.
nu ska jag lägga mig och kramas med min bästaste jimmy <3



bjur på en bild jag är osäker på om jag gillar eller ej. den är från nattpromenaden jag och jimmy och jag tog i början när det blev sådär kallt, nån gång i december.



natti natti!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar