lördag 23 januari 2010

Lördag


känner mig lika orolig i magen idag, typ fjärilar fast på ett dåligt vis. vi kan låtsas att jag är som blondinen på bilden =)


uppskattar inte riktigt. ähh..

sitter i köket med datorn och lyssnar på tracks som just tog slut. hästpojken ligger först på listan =) bra låt..
lägenheten ser ut som skit och tvättkorgen är ett skämt. SUUUUCK!!! hela helgen lär ägnas åt att tvätta. ingen höjdare precis. men det lär ju göras och det är ju så skönt när det väl blir gjort.
jag blir på så dåligt humör när jag städar, och jimmy också. så då går vi bara och tjurar. hehe, knäppt.

jag hade tänkt att vi skulle gå och titta på utstälningen som är nu på blå soffan, men kom på det när klockan var halv två och de stänger två... blidde lite stressigt och jimmy ville inte följa då och jag var inge sugen på att gå ut riktigt på en gång, så det blev inget konsttittande idag.

SLÖÖÖÖÖ!!!!!!!

gäsp, ska göra nåt vettigt nu.
det känns som att man kan bli trött av att läsa den här texten, så trött känner jag mig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar