söndag 17 januari 2010

söndag-söndag

jag håller tamigfan på att hosta ihjäl mig... :(
den här hostan som suttit i sen början av december håller i sig och blir bara värre i och med ännu en förkylning.
det är nåt som sitter i halsen som retar och aldrig försvinner, det spelar ingen roll hur mycket jag hostar, det släpper inte. (to much info? whatevahh..)
jag säger bara det, stackars grannar.

det enda som är bra med förkylningar är att man måste ligga hemma och vila och inte göra nåt, det är sånt jag tycker om. men inte när jag egentligen borde jobba och nån annan blir tvungen att offra sin lediga helg pga dumma dumma sjukan.. då får jag ju bara dåligt samvete. imorn ska jag jobba iallafall. får trycka i mig nässpray och ipren så jag kan se lite friskare ut =)

ska jag sluta gnälla nu? ... mmh för tillfället. kommer säkert mer senare =) sån är jag!



vi såg boondock saints igår, hade inte sett den innan. förstår inte riktigt varför, det var ju en fantastiskt bra film =)
idag ska vi nog se på batman returns (tror jag den heter, det är iallafall den som tim burton har regisserat :)) det ska bli skoj.

jag är hungrig... ska nog äta upp lasagnetten som blev kvar sen igår.. =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar