tisdag 12 januari 2010

nyvaken på fel sida

jag har varit lite dålig på att uppdatera nu fastän att jag har haft en massa att berätta om helgen. men jag hoppar det nu. vaknade på helt fel sida och känner mig som en grottmänniska. av nån anledning var det det första som jag kom på.
jag tänkte gå till banken idag och skaffa oss ett matkonto med kort. men guuuh så osugen jag är på att gå ut. vill bara ligga i sängen. känner mig snuvig och ont i halsen också, är livrädd att bli förkyld, vet inte hur det går med jobbet då :S har ju varit ledig i fyra dagar med idag, så min arbetsvecka börjar ju imorn. men förhoppningsvis så är det bara nå morgonskit. (hmpf.. säger jag när jimmy ligger här brevid och snorar och hostar)
OJ vad entusiasmen sprudlar!! :P det är ju så jag skrattar år mig själv. hah! yäyä. ibland får man skriva sånt här strunt. tror jag=)

nu börja kråkan skrika också :O whaaa...!!

ska nog kolla hur brödet vi gjorde igår blev, få i mig lite frukost så jag kan bli människa igen.
vi gjorde bröd med grahamsmjöl, torkad frukt, cashewnötter och solroskärnor =) borde bli asgott. råkade dock glömma oljan :S så får väl se hur det blev =) funka säkert ändå.

hejdå. återkommer med muntrare inlägg nån annan dag eller ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar