tisdag 5 januari 2010

lilla mamma... =)



syrran ringde imorse och frågade om jimmy kunde vara barnvakt medan hon var och klippte sig, och det kunde han ju =) så hon kom hit kvart i ett ungefär, alldeles lagom så jag kunde få skjuts till jobbet =)) glaad jag!
hon frågade om vi skulle kolla på lägenhet idag, för det hade mamma sagt att vi skulle :P bara det att det är natalie som håller kontakten med hyresvärden för lägenheten vi vill se, så hon var väldigt förvånad att vi skulle kolla på den idag utan att hon visste om det, såklart. haha..
det jag hade sagt, mitt glada jag, var "vi ska kolla på lägenhet snart :D:D roooligt!! " typ.. :)

burr kallt, jag ska nog ta och dricka nåt varmt nu..
skriver nog mer senare ikväll, ville bara dela med mig av det lilla missförståndet, eller vad man ska kalla det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar