tisdag 1 december 2009

VÄND RÄTT PÅ DYGNET NÅN GÅNG!!!

orkar inte riktigt skriva nåt. ska gå och lägga oss och försöka sova. jag tror inte riktigt på att det kommer att gå. sov overkligt länge idag. opassande länge. fel fel fel.. ska till skolan imorn halv nio :) yey!
jag fick bekräftat idag att jag får jobba 60%. eller hur man säger. iaf 24 timmar i veckan =) fiiint! så nu ska jag gå med i a-kassan tror jag. det ska vara bra har jag hört.
har satt upp schema 4 veckor framöver nu. blir lite hur som helst, men det får gå.

jimmy lagade asgod mat idag. cocos/lime kycklingochgrönsaksgryta med ris =) kunde egentligen ha ätits utan kycklingen för det var så mycket annat i, men det är gott med kyckling =)
smakade som nåt man kan få på en kinarestaurang =) mmmmmmuuuumms!!!!

det blev mycket smilisar och mycket text för att inte orka skriva nåt.. :P

natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar