tisdag 29 december 2009

Zoooooo =)

kissekatterna blir så mysiga när det är kallt inne =) marley kom precis och la sig i mitt knä här vid köksbordet och goomba går omkring och är mysig =)
marley blir helt burrig i pälsen också. haha skumt. jag som skulle gå coh göra mig iordning så jag kan gå ut snart. ska på personalmöte :O
det vill man ju intenär man har två mysiga katter som vill gosa. kan vänta några minuter till kanske ^.^

jag höll precis på att sprängas pga kakaduans skrik, han kan skrika så höööögt!! jag undrar vad grannarna tror ? :O tur att han är tyst på nätterna iallafall =) då ska det väl vara lugnt. det får helt enkelt vara det, för det är ju som det är.
men sålänge dom inte skriker som en mistlur så är dom roliga och kakaduan är så otroligt social och mysig =)
vi får skaffa fram lite leksaker till dom så dom inte är så missnöjda

jag och jimmy har diskuterat min brist på stora bokstäver när jag skriver. jag glömmer helt enkelt bort att göra det, och det är så mycket mer bekvämt att strunta i det.
men då kom vi fram till att om jag inte skriver nå stora bokstäver alls, varken i namn eller i början av meningar, så borde det inte göra nåt, då blir man inte förvirrad.
det ser ju så himla mycket finare ut om man skriver med stora bokstäver där det ska vara. men jag hoppar det ändå =)

nu gick marley och åt, så nu ska jag gå och klä på mig =)

so long and thanks for all the fish!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar