söndag 13 december 2009

pluggis!


jag pluggade i hela tre timmar nu ikväll :O ska skriva prov i naturkunskap om energi och miljö imorn. hade inte läst nåt alls i kapitlet så hade rätt mycket att göra, kapitlet var på närmare 60 sidor :O och så mer än 25 frågor till det som inte ville ha korta svar... låter väl som ingenting för er universitetstudenter, men det var en bedrift för mig :P
jag har lärt mig en massa som jag inte visste innan iallafall, det är ju bra. får se om jag kommer ihåg nåt imorn bara ^^

igår skulle vara en lugn hemmakväll för mig. det var det väl, fram till elva på kvällen ungefär. jimmy gick till torbjörn vid sjutiden nån gång, och där satt dom och drack öl och sprit.
jag satt hemma och kollade på dålig tv och blev till slut rastlös när jag insåg att jag satt och kollade på paradise hotel.... :O så gick dit lite före elva. så gick vi upp till två kockar, med frida och cilla och juila och amanda också. när kockarna stängde, gick vi, av nån dålig anledning, upp till torbjörns pappa på efterfest av nå slag. gick hem efter två nån gång.

jag vet inte varför jag är så besatt av att skriva och säga tider, men det bara blir så :P tycker om att veta vad jag gjorde vilken tid.


nu ska vi kolla på filmen v hyrde igår och inte kollade på.
terminator: salvation
vi började kolla på den men jag somnade, så fick stänga av för jag ville ju se den :P

ska nog äta upp det som blev kvar av salladen vi åt till lunch också. sjukt god tonfisksallad.
intressesmurfarna håller på att sprängas nu.. måste sluta skriva så intressanta saker :O


hejdå!

edit:
hahaha måste ju berätta hur bra det gick för mig att plugga när jag började, vid tretiden idag. la mig i sängen för att läsa alla sidorna innan jag började med frågorna, tänkte att det skulle förenkla det hela. men jag somnade med boken i handen efter tre sidor :P jimmy hade tittat in flera ggr och trodde att jag läste jättemycket, men jag bara sov ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar