tisdag 29 december 2009

då var jag hemma igen.. eller kom väl hem för en timme sen ungefär..

sitter i köket och sneglar på disken som inte ser så nådig ut. fryser gör jag också. kallt som faen!
hittade på chokladaskarna som vi fick i julklapp också och smaskar i mig några chokladbitar =) hittade en ypperligt god nougatpralin =9 det uppskattas! undra hur det gick med den där komma-i-form-grejen då..? äh.. det tar vi sen ... :P

jag kollade just på h&m hur det går för mitt nyårspaket.. det står att det paketeras :( kom ju på att även om det kommer imorn eller på torsdag så måste jag ju prova den innan jag vet om jag kan ha den. så jag får köpa en backupklänning imorn iallafall =) men man kan ju inte ha för mycket klänningar :D och den här jag beställde funkar utmärkt till vardags också, beroende på vad man har till =) en liten svart historia utan axelband är det. fiiint! hoppas hoppas att den passar.
holy craaap! i övermorgon är det nyår :O det går så fort!


granntanten plingade på nu igen. hennes tv funkar inte. märkligt... men hon fick nummer till telia så de kanske kan hjälpa henne =) jag är ju ingen hejare på sånadäringa ting.


nu orkar jag inte skriva nå mer.. ska nog ge mig på disken :'O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar