torsdag 3 december 2009

Onsdag

vilket fint väder vi haft i hela två dagar nu :D hoppas att det fortsätter såhär, gärna lite snö också =) fast det är väldigt fint med all frost också, speciellt när solen ligger på. men imorn skulle det bli mulet och kallt. tråk.. men jag ska nog bara vara inne och plugga iallafall så. fast jag kommer ju knappast plugga hela dagen som det lät :P blir nog nån timme iallafall.
det känns himla skönt att jag inte ska plugga nå mer efter jul, bara matte. och jobba =)
jag är så trött på skolan nu.

det var personalmöte på fagers idag. ganska givande, det känns bra att veta litegrann och vara lite delaktig i det hela

torsdag är det ljusparty på fagers, 19.00 10/12 det kommer att visas olika inrednings- och spaprodukter, och lite allt möjligt. ska bli riktigt trevligt, och alla är välkomna :D kommer att sätta upp lapp på ica och fagers, med mitt telefonnr och mail så man kan anmäla sig, så jag vet om det kommer nån :P jag kommer även att skicka ut inbjudan på facebook.

borde använda sån där fet text lite oftare, det blir ju lite roligare då :D

här är en bild på våran fina vita gran!



nu ska vi se på dexter, flashforward och ny vampyrserie. förhoppningsvis bara det första, men vi är inte så sovtrötta... natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar