söndag 27 december 2009

i´m baaaack!!

har haft en liten paus i bloggandet, men nu är jag tillbaks =)

vi har precis ätit köttfärssås och spaghetti och nu ska jimmy och morgan spela tvspel. tråkigt tvspel :O
så jag funderar på vad jag ska göra.. duscha är mitt första mission iallafall. sen kanske jag målar.. ? vääät int.

blev så tröööööött. matkoma..

det blev inte mycket till inlägg det här :O tänkte ju skriva om alla bra julklappar vi fått och en massa annat. får bli senare =)

föresten, ni som läser min blogg, jag vet att det iallafall brukar vara en 6-7 st, vad tycker ni om nya designen?
jag är en aning tveksam, men en aning nöjd också. jag tycker att den förra mallen var så konstig för "rutan" där jag skriver texten är så smal, om man säger så. vill ha stort och få plats med stora bilder. däremot är det tråkigt att menyerna inte ligger på samma ställe, de ligger längst ner :o iaf besökare, länkar och bilden.
määän jag veeet inte hur jag ska göra, om jag ska ändra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar