onsdag 16 december 2009

bildbloggningsonsdag

färgade håret idag. gick ju sådär..
om man har utväxt ska man ju lägga färg först där på utväxten och sen vänta lite med topparna. så jag gjorde det. bara det att när jag sen tvättade ur allt så upptäckte jag att jag hade missat när jag la i det där på utväxten.. så det ser ut som att jag är gråhårig på vissa ställen :O

jag tror jag aldrig misslyckats med att färga håret, gör det alltid själv för det brukar inte vara krångligt. men tydligen var det det idag.. suck..

väldigt illustrerande bild :P

vi tog upp fläskfilé ur frysen igår.. det ser ut som en foooooooooot!! bläää



gick att äta ändå till slut :P
det blev asgott! vi gjorde ris rödvinsås med mörk choklad till =)





nu ska jag fixa iordning mig och gå till jobbet snart.
hejdå!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att det inte blev helt perfekt med håret, men det går alltid att fixa^^

    Den där filén ser verkligen ut som en fot av ett styckat litet barn som man sedan frusit ner:S Creapy^^

    SvaraRadera
  2. jaa, jag köpte en ny annan färg igår som jag tänkte slänga i ikväll =)

    jaa jag vet! creepy as hell :O foot from hell
    jag funderade på om det skulle vara för makabert att lägga ut, men det är ju faktiskt en fläskfilé :P

    SvaraRadera