lördag 19 december 2009

lite ändringar igen.

jag fick för mig att ändra bloggen igen, jag blir aldrig riktigt nöjd.
jag vill ha en blogg med stor bloggrubrik, som jag har nu =)
och så vill jag att bilderna jag lägger upp ska bli stora och blaffiga. sen kan allt annat vara enkelt och fint. vill ha en in topp också. header kanske det heter?
men jag har ju inget tålamod. och så börjar jag med sån här för sent. klockan är över tolv och jag börjar jobba 7 imorn :O
fast är så pigg så vet inte hur jag ska kunna somna :O
ska ta och föna håret och se hur det blev med färgen :O min hårbotten ser väldigt röd ut och och det andra en nyans mörkare.. men jag tror jag kan leva med det sålänge det ser likadant ut överallt och ingen ful gammal utväxt av min vanliga färg.. som ser grå ut mot det röda.

mm... ska försöka fixa bloggen fin imorn.



en fin buddha sålänge! =)



gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar