fredag 18 december 2009

Julpyssel!

idag har jag varit ledig. helt utomordentligt skönt =)
jimmy och syrran har spelning ikväll så jag är ensam hemma med katterna. passa då på att pyssla ihop dom sista julklapparna samt slå in dom som var köpta och klara redan.
blev väldigt bra faktiskt =) tror vi har ganska många prylar nu. ska köpa cellofan på måndag och slå in dom lite fint också =) har massa presentpåsar att lägga dom i sen =)
jag gillar det här med att göra sina egna julklappar, det känns väldigt roligt, hoppas att dom som får dom tycker om dom lika mycket ^^
måste göra nåt liknande nästa år.
ska ta och färga håret nu och hoppas att det blir bättre än sist.
shit vilken blåsa jag fick på tungan nu :( äter polkagrisar... fuck. kom på nu att jag skulle ju använda såna i pysslet :O försent!

det absolut tråkigaste nu, är ju all disk :( diskade inte innan jag började, och nu är det ju mer ändå :O tråk.


yäyä.. hejdå! kom till fagers och fika imorn för jag jobbar =)


paket under granen



pysselmaterial =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar