lördag 12 december 2009

shoppoholic.... :O

igår var vi i ställdalen och kollade på idol, med mor och far och bror med flickvän. det blev mycket vindrickande så idag är jag lite trött =) men det var väldigt trevligt. förutom små missöden.... men annars så!

jimmy är vid torbjörn eller punch eller budda, vet inte riktigt var, men det är med dom iallafall.. och nå fler säkert. de spelar tv-spel och dricker öl, jag orkar inte riktigt vara med. fast kanske går och hälsar på iallafall en sväng. jag somnar bara när jag sitter själv här hemma :P vill kunna sova inatt också.
orkar inte göra nå vettigt heller så. jag är så laaaaat :O

kollade på svt24 där de visade modevisning från modeveckan i paris, sonia rykiel för h&m. vilken extremt coool show det var! och snygga kläder också =) skulle vilja ha en av bharna, men är rädd att de kommer att ta slut lagom tills jag får råd :O

jag tänkte försöka lägga in en video men fattar inte guiden jag fick av emme hur man gör :O så läger bara upp en länk till youtubeklippet =) och en bild på den fina bhn. den finns i svart och mörkblå också, men jag tror att den här är finast =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar