tisdag 29 december 2009

sminkisminkismink

satt och kollade efter nån fin nyårsmakeup på nätet och ramlade över en väldigt bra blogg med fullt med fina sminkningar =)
så nu har jag provat två av dom hon hade gjort =) det blev bra. fast jag har ju sånt konstigt litet veck under ögat så svårt att få det precis. men precis lika går det ju inte ändå ^^
ska försöka ta kort och visa. det är en med vit,lila och rosa, och en med rosa , blå och vit. jag ska nog inte ha nån av dom på nyår, möjligen en modifierad i grön ist för rosa... rosa funkar inte riktigt med mitt hår tror jag :S men det är roligt ändå att greja =)
jag fick en palett med 48 ögonskuggor av mamma och pappa i julklapp och en presentask med 6 ögonskuggor och en glittereyeliner av natalite i julklapp =) därav inspirationen :D det är så roligt med smink =)

kom fram till att jag måste köpa ny eyeliner. och en vit eyeliner ska jag nog också ha.
den svarat eyeliner jag har har jag haft sen åttan eller nian :P

nu blir det natta för oss.. vi ska upp tidigt och åka till örebro imorn med budda och linn och kanske lars =)
mellandagsreahysteri :O

natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar