tisdag 8 december 2009

Välkommen hem Jokkmokk!

dagen har varit aningen hektisk. började jobba 7 imorse, stressad som tusan, blev klar precis lagom till öppning, lite ovant att inte ha 2 timmar på sig, utan 1½ timme. men det gick ju! jag har inte riktigt varit i min bästa jobbform den senaste veckan..
på onsdag är det ljusparty på fagers klockan sju. hoppas det kommer nå folk :O

åkte till örebro direkt efter jobbet vid två. först en kort sväng på stan, sen ikea, sen marieberg. tänkte lägga upp bilder på lite av inköpen =)


vi har äntligen köpt vårat köksbord =) det har varit slut båda gångerna innan vi varit på ikea, men nu fanns det massor!
och det blev jättefint i köket :D kommer bild sen, orkar inte riktigt nu. klockan är mitt i natten :O

ett laptopstöd :D hur bra som helst eftersom jag jämt sitter med datorn i knäet i soffan, och den blir sjukt varm

förvaringslådor för dvdfilmer =) ordning och reda!!

hämtade ut mina skor inne i stan och passade på att gå in på hm eftersom det är så dåligt ute på marieberg. provade den blommiga klänningen som jag la upp bild på i nåt tidigare inlägg. den satt inge bra på mig, men var väldigt fin, det var en jättepuffig kjol =)
hittade istället en fin t-shirt. syns lite dålgit kanske, men jag tror att man ska kunna klicka på bilden så blir den större.





köpte även en hel del julklappar, till alla, så nu är det klart! .. eller ja.. en hel del pyssel kvar för jag ska ge bort hemmagjorda prylar :D
men nu har ju jag ett pysselbord i sovrummet (gamla köksbordet) så nu får jag plats :D

haha vi köpte en ordentlig klösbräda och kattmynta åt katterna. vi satte upp klösbrädan och gned in den med kattmynta. hahah katterna ville äta upp den och para sig med den samtidigt :P helt galna, dom satt fast i den båda två. jimmy filmade och tog kort så kanske kommer upp bild sen =) det var en väldigt bra klösbräda, men den skulle varit längre, så de kunde klättra ordentligt.

ojojoj... kanske ska ta och sova nu. ville skriva massa mer, men orkar inte. kanske skriver imorn.
har lite mycket att göra, men får se.. brukar ju ta mig tid :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar