söndag 6 december 2009

Söndag

åt nyss god söndagsmiddag =) rotfruktsgratäng och pepparbiff med rödvinsås. gottgottigottgott!

min jobbhelg har inte varit som vanligt. dels för att jag jobbar lördag, söndag och måndag i rad. måndag förmiddag dessutom. nu är ju inte måndag helg, men det känns som en del av helgen eftersom jag jobbar fortfarande. och är ledig från skolan måndagar. den andra anledningen till att helgen varit konstig är nya rutiner på fagers.. samt min groteska försovning -_- har fortfarande ångest över den. fy tusan!

jag har sjukt jobbig rethosta, titt som tätt. och så fort den sätter igång tar det jättelång tid att bli av med den. det är som att det sitter fast en klump i halsen, som vägrar släppa, hur mycket jag än hostar. bläääää!!

imorn ska jag hämta ut mina skor som varit på lagning, hoppas att de är hela nu :D vi ska även ut till ikea och köpa köksbord och till marieberg och köpa julklappspryls.


ehh.. vart ju ett väldigt intressant inlägg. yäyä. jag håller på att hosta sönder så ska dricka vatten nu. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar