tisdag 25 augusti 2009

vad trött jag blir....

är lite bitter idag...
jag vill gå ner alla jävla kilon nu. ska iväg och köpa mer cambridgemat i veckan tror jag. så jag kan äta det till frukost och lunch iallafall. jag vill att saker ska gå fort. och så vill jag komma igång och träna ordentligt. har lånad morgan och liz crosstrainer nu när vi varit kattvakt (hoppas det är okej? =)) fast kom på det igår att jag kanske kunde göra det. men det är väldigt skön träning. är sugen på att köpa mig en egen, men jag tror inte ekonomin tillåter det, trots största lönen på hela sommaren. ush jag vill ha ett jobb. för nu dröjer det tills jag får mer än 4000 i månaden... om jag ens kommer få det. suck. bläää att man ska vara så pengafixerad, tänk om man bara kunde vara nöjd med det man har. för inte har jag det dåligt heller, jag har kläder att ha på mig och mat att äta. jag vill bara ha en massa saker som jag tycker är nödvändiga. vill ju köpa en massa fina höstkläder också. och en fin kattmöbel så missarna kan få klättra litegrann.
icke att förglömma den absolut tråkigaste utgiften, restskatten på 1200:-...

bitter som sagt.... jag ska sluta tänka på pengar och saker jag vill köpa. (ska kanske till örebro på fredag, så nåt blir det iallafall)

hejdå! imorn är jag fömodligen lite mer munter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar