onsdag 19 augusti 2009

Farmville och Fishworld!

i´m hooked! haha. jag skapade mig en farm på facebook i förrgår eller nåt, tänkte att det var sånt tjat om det överallt och ville se vad det var. först var jag väldigt skeptisk och tyckte det var lite krångligt, men nu har jag undersökt det lite mer och är helt fast! jag har planterat en massa träd och grejer :D skaffat mig en tunna och en höbal har jag också gjort minsann ^^



och som om det inte vore nog med EN virtuell "värld" så hittade jag på en till, Fishworld! det var skojigt. så jag skaffade mig en liten fishtank också, eller två till och med. köpte några firrar som ska få växa till sig så jag kan sälja dom och köpa fina inredningsdetaljer till akvariet =) hähä...

jimmy har också en farm och så ska han göra en fishtank senare ikväll, så datorn kommer gå varm dygnet runt nu :O vi lär väl slåss om datorn... ^^

facebook vet vad dom ska göra för att hålla oss fast...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar